سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
تصميم گرفتم ديگر بازوبند كاپيتاني استقلال را نبندم

به نقل از جام ورزشي؛ عليرضا نيکبخت روزبه‌روز بهتر مي‌شود و تمريناتش را با انگيزه بالايي انجام مي‌دهد. نيکبخت مي‌خواهد امسال خيلي چيزها را ثابت کند تا قلعه‌نوعي‌ از بازگرداندن او پشيمان نشود! نيکبخت اين روزها در تمرينات آماده حاضر شده تا هرچه زودتر بتواند در ترکيب ثابت استقلال به ميدان رود. هواداران استقلال هم با دادن لقب «مالديني» به اين بازيکن روحيه مي‌دهند تا بتواند دوباره همان نيکبخت سال‌هاي پيش شود. ديروز در خصوص آخرين وضعيتش گفت و گويي با نيکبخت داشتيم که مي‌خوانيد:


* ظاهرا خيلي آماده هستي؟
- شرايط من خوب است و هر روز هم بهتر مي‌شوم. ولي هنوز به شرايط ايده‌آلم نرسيدم.


* اما حاضرين در بازي با ذوب‌آهن مي‌گفتند، خيلي لاغر شدي؟
- تمرينات فشرده‌اي انجام دادم و مي‌خواهم روي فرم باشم. از نظر خودم بد نبودم ولي هنوز کار دارم.


* شماره 22 را خودت خواستي؟
- امير خان لطف کرد و اين شماره را به من داد. قبلا هم اين شماره را مي‌پوشيدم و دوست دارم با همين شماره موفق شوم.


* شنيدي سياوش اکبرپور گفته تو فيکس استقلال مي‌شوي؟
- سياوش هميشه به من لطف داشته و واقعا دوستش دارم. جا دارد از مهدي رحمتي، سياوش و آقاي فتح الله زاده و قلعه‌نويي‌ تشکر کنم! که در اين مدت براي من سنگ تمام گذاشتند.


* کاپيتاني را هم همين بازيکنان به تو دادند؟
- از تمام بچه‌ها ممنونم که بازوبند را در اوکراين به من دادند. اما تصميم گرفتم بازوبند را نبندم چون وظيفه‌ام خيلي سنگين‌تر مي‌شود. آقاي فرهاد کاپيتان اول است و من نمي‌خواهم بازوبند را ببندم.


* اما بازيکنان کاپيتاني را به تو دادند؟
- از لطف‌شان ممنونم اما فکر کنم بعد از من رحمتي کاپيتان است و سيدمهدي بازوبند را مي‌بندد.


* بازي با گسترش فولاد را چطور مي‌بيني؟
- واقعا بازي سختي است چون اين تيم تازه به ليگ برتر آمده انگيزه زيادي دارند و کار ما را سخت مي‌کنند. بايد حواس‌مان را جمع کنيم تا در بازي اول پيروز شويم.


* فکر مي‌کني از بازي اول فيکس باشي؟
- من تمام سعي و تلاشم را مي‌کنم تا در بازي اول فيکس باشم ولي در نهايت اميرخان تصميم مي‌گيرد.


* در اين مدت از استقلال پول گرفتي؟
- من اصلا براي پول به استقلال نيامدم و در مورد پول هم صحبتي نکردم.


* چرا به ميهماني جباري نرفتي؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ